søndag 2. november 2008

LITT OPPDATERING




4 kommentarer:

Connie sa...

Hei igjen!
Du verden så kreativ du er.
Så mye fint du har sydd.
Blir fristet til å ta frem symaskinen igjen jeg også.
Elsker å sy klær, men nå er det kort det går mest i om dagen.

Marte sa...

Hei min venn, takk for koselig kommentar! Visste ikke helt hvilken blogg jeg skulle svare i - men endte på denne fordi navnet tiltalte meg :P Haha.. Herlig!

Du lager da så mye lekkert, skulle ønske jeg kunne sy altså!:)

Godklem fra meg

Eli Kristin Magnussen sa...

Hjelpe meg Eli - si meg, er det noe du ikke kan?! Snakk om kreativ sjel, så flotte ting du har laget! :) Kommer det mere her...?

Ha en flott dag!!

Kort og Søm sa...

Hei, takk for hilsen hos meg!
Du har jammen sydd mye fint!
Kortlaging, søm og scrapping er morro :o)

God helg,
hilsen Fredrikke :o)